ვინც ჩემს შემდგომად...

[და ისინი] ცის ღვთაება ტაროსს შევწირე// და ისინი ცის ღვთაება ტაროსს კვლავ და[ვუდგინეთ].// ვინც ჩემს შემდგომ მეფედ გახდება// და [ქ...ნას,][...მ]ას და ხარქიუნას- ნე[სას(ამ) მტრებს-]// კვლავ ვინც დაასახლებს, იგი ნე[სას // მტერი] იყოს და იგი ყველა ქვეყნის //[მტერი იყოს]. და ვითარცა ლომი ქვე[ყანას...].
ქრ.შობამდე მე16 საუკუნე ,,მეფე ამუნას ქრონიკა" ხეთური თიხის ფირფიტა
არასდროს დასრულდება-
ვინც დაასახლოს, ვინც გამრავლდეს, ვინც გაიხაროს და მრავალი ვინც. ბოლოს ვიღაცა ჩათვლის ნიჭად წყევლას და მამა-პაპურად მიგვაწყევლის ტელეეთერიდან და სამართლიანადაც, ღირსები ვართ.
და ეს ბედ დაწყევლილი ხალხი დავდგებით და მოვყვებით: ვინც დაასახლა, ვინც გაამრავლა, ვინც გაიხარა (ამათ განსაკუთრებულად) და ასე.
ცნობილი გამოთქმა გვეუბნება: ჯარისკაცს გენერლობა სურსო.
გადაგვარჩინა ღმერთმა ჩვენში ჯარისკაცობა არავის სურს(ჩემი სიმპათიები ამათ).
აქ ცნობილი გამოთქმაა ყველას პრეზიდენტობა სურსო(მერე რა რომ არ გაგვიგონია,ჩუმი გამოთქმაა)!
ახლა მაინც ხო დავრწმუნდით, პრეზიდენტებიც მოკვდავნი არიან!
მაშინ პატრიარქობა სურსო (სასახლე, შემოციცინათებული 6000000 თვალი, უკეთ 3000000 წყვილი თვალი, ბრძანება კურთხევა რომ გონიათ თვალების პატრონთ (მართლები ხართ მართლაც იქნებ ვინმე ბრმაა ერთი თვალით ან ორივეთი , ან კიდე იქნებ ვცდებით და ამდენიც არავართ, როგორც არის)).
ცოტა გარჯა სჭირდება, მაგრამ ,,ვარდი უეკლოდ ვის მოუკრეფია?!"
და ასე გადიოდა ჟამი,
მრავალჟამიერი.
არადა რომ წერია, იმ დალოცვილზე:
,,ვინც ჩემს შემდგომ მეფედ გახდება// და ხათუსას კვლავ დაასახლებს,// იგი ცის ღვთაება ტაროსმა განგმი[როს!]
ბევრს ჯერა ჩვენი ხეთური წარმომავლობის...

Comments

Popular Posts